مراحل ارائه قرارداد به سازمان نقشه برداری کشور به منظور انجام نظارت و انجام عملیات نظارت و کنترل فنی به صورت زیر می باشد:

  1. -    قرارداد از طرف کارفرمایان محترم، به صورت کتبی به منظور انجام عملیات نظارت و کنترل فنی به «اداره کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد» ابلاغ می گردد.
  2. -    قرارداد توسط کارشناسان اداره امور قراردادهای اداره کل نظارت و کنترل فنی بررسی می شود.
  3. -    چنانچه ایرادی در مفاد قرارداد باشد به کارفرما اعلام و پس از رفع ایرادات قرارداد و تایید آن، نامه ای تحت عنوان «اعلام وصول قرارداد» به کارفرما و مشاور مربوطه ارسال می شود.
  4. -    پس از ارسال نامه اعلام وصول، فرآیند نظارت و کنترل فنی بسته به نوع محصول و شرح خدمات مندرج در قرارداد، با فرآیندهای فنی مربوط به خود انجام می شود(در طی عملیات نظارت و کنترل فنی، نامه ایرادات و تاییدیه های مربوطه به مشاور و رونوشت آنها به کارفرمایان ارسال می شود)
  5. -    بسته به جداول پرداختی مندرج در مفاد و متن قرارداد، مشاورین می توانند با توجه به پیشرفت های پروژه، درخواست تایید پیشرفت های میانی را از اداره کل نظارت و کنترل فنی بنمایند.
  6. -    درخواست تایید پیشرفت میانی، پس از بررسی های فنی پروژه ها، از طرف اداره کل نظارت صادر می گردد.
  7. پس از اتمام عملیات نظارت و کنترل فنی، صورت وضعیت پیشنهادی مشاور به اداره کل نظارت و کنترل فنی ارسال و پس از بررسی و اعمال اصلاحات لازم، صورت وضعیت نهایی از طرف اداره کل نظارت و کنترل فنی تنظیم و به کارفرما و مشاور ارسال می شود.

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/02/27
تنظیمات قالب