سوالات متداول:

  1. -    آیا قرارداد از طرف مشاور می تواند به سازمان نقشه برداری ارسال شود؟

پاسخ: خیر قرارداد باید حتما از طرف کارفرما و با نامه ابلاغ کارفرما به سازمان نقشه برداری ارسال شود.

  1. -    آیا قرارداد می تواند به صورت نسخه الکترونیکی باشد؟

پاسخ: بله ولی حتما با نامه ابلاغ از طرف کارفرما ارسال شود.

  1. -    آیا اطلاعات و مدارک از طرف مشاور، قبل از نامه اعلام وصول سازمان می تواند ارسال شود؟

پاسخ: خیر. خدمات نظارتی سازمان نقشه برداری پس از ارسال نامه اعلام وصول انجام خواهد شد.

  1. -    فاصله زمانی انعقاد قرارداد  تا ابلاغ قرارداد به سازمان چقدر باشد؟

پاسخ: بهترین زمان ابلاغ قرارداد به سازمان نقشه برداری،  بلافاصله پس از ابلاغ قرارداد به مشاور می باشد.

  1. -    آیا قراردادهای نقشه برداری دارای فرمت یکسان هستند؟( از نظر شرح خدمات و سایر شرایط)

پاسخ: فرمت استاندارد موافقتنامه و شرایط عمومی قراردادهای خدمات نقشه برداری از نشریه 3101 نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه قابل استفاده است و سایر پیوست های قرارداد(پیوست 1 تا 7 شامل موضوع قرارداد، شرح خدمات قرارداد، حق الزحمه قرارداد، مدت زمان قرارداد، شرایط خصوصی، اسامی افراد و محدوده قرارداد) توسط کارفرمایان تهیه و اعلام می گردد.

  1. -    روند تایید صورت وضعیت های میانی و درصد پیشرفت میانی از طرف سازمان چگونه است؟

پاسخ: در خصوص تایید پیشرفت های میانی، باید از طرف مشاسور درخواست تایید پیشرفت میانی ارسال و در پاسخ به آن نامه تایید درصد پیشرفت میانی، از طرف سازمان ارسال می شود.

 


تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/02/27
تنظیمات قالب