plus
reset
minus
plus
minus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۸۲۱

دکتر جعفرزاده ایمن‌آبادی: وضعیت نیروهای قراردادی‌ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور در دیدار صمیمانه با پرسنل اداره امور مشتریان این سازمان از تلاش برای ساماندهی وضعیت نیروهای قراردادی خبر داد.
plusresetminus
به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، در ابتدای این دیدار مهندس کریمی ضمن قدردانی از حضور ریاست سازمان در  اداره امور مشتریان گفت: «این اتفاق که ریاست سازمان در دوره ای کوتاه برای دومین مرتبه در جمع همکاران  این اداره حضور می یابند بی سابقه است که باید آن را به فال نیک گرفت.»
 
رئیس اداره امور مشتریان به وجه تمایز این  اداره با سایر بخش‌های سازمان اشاره و افزود:«این اداره تنها بخش سازمان است که با ارباب رجوع در ارتباط است و به نوعی درگاه ارتباطی سازمان با اقشار مختلف جامعه و مشتریان است و  به طور متوسط سالیانه سیزده تا چهارده هزار ارباب رجوع خدمات دریافت می‌کنند؛ به دلیل تعداد بالای مراجعات، مواردی از اعتراض و گلایه وجود دارد که با توجه به انبوه تقاضاها اجتناب ناپذیر است.»
 
وی به راه اندازی سامانه خدمات رسانی غیر حضوری اشاره کرد و افزود:«خوشبختانه تاکنون 16 هزار رکورد ثبت درخواست خدمات درج شده که امیدواریم با بهبود وضعیت زیر ساخت ها و اهتمام ویژه مدیریت ارشد سازمان به سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز این بخش، شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات باشیم».
 
در ادامه این دیدار صمیمانه مهندس صفایی با اشاره به این نکته که تمام زحمات سازمان از طریق این اداره عرضه می شود افزود:«به رغم ارائه بسیاری از خدمات به صورت غیر حضوری همچنان حجم تقاضا موجب سختی کار فراوان برای همکاران این بخش شده است.»

 وی گفت: «به طور متوسط هر روز بیش از 150 تماس تلفنی و 40 مراجعه حضوری داریم این در حالی است که نسبت به سالهای گذشته تعداد نفرات اداره کاهش پیدا کرده است.»

 در ادامه دکتر جاویدانه هم با اشاره به مطالب ارائه شده گفت: « متاسفانه در سالهای گذشته در فرهنگ عمومی سازمان  نقشه‌برداری کمتر به این بخش توجه شده است و به همین دلیل فضای کمی و کیفی متناسب با نوع کار پیش بینی نشده و لازم است برای بهبود خدمات به این زیرساخت ها توجه بیشتری شود.»

دکتر جعفرزاده ایمن‌آبادی؛ رییس سازمان نقشه‌برداری کشور پس از استماع نظرات پرسنل اداره امور مشتریان ضمن قدردانی از تلاش همکاران این بخش گفت:« قطعا در ماه‌های آینده توجه ویژه ای به فعالیت های این اداره به ویژه در حوزه زیرساخت سخت افزار و نرم افزار برای بهبود خدمات به مشتریان محترم سازمان خواهدشد.»
 
دکتر جعفرزاده اظهار داشت: «موضوع دورکاری مادران شاغل و همچنین کسری حقوق ها که مورد اشاره بود نیز جز مواردی است که باید حل و فصل شود».
https://www.ncc.gov.ir/vdce.w8wbjh8vz9bij.html
ncc.gov.ir/vdce.w8wbjh8vz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی