مقدمه
بدین وسیله بیانیه سطح توافق خدمات نظارت و کنترل فنی خدمات نقشه برداری ، ارائه خدمات تصویربرداری هوایی و ارائه خدمات نقشهبرداری سازمان نقشه برداری کشور را به شرح ذیل برای آگاهی و بهره برداری ایفاد می گردد. قابلیت دسترسی به این خدمات از طریق درگاه اصلی سازمان به آدرس ncc.gov.ir با عنوان "میزخدمت" در منوی اصلی وجود دارند.
هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمت، ارائه با کیفیت خدمات فوق با استفاده از سامانه های موجود در میز خدمت برای خدمت گیرندگان (دستگاههای اجرایی، اشخاص حقیقی و حقوقی) می باشد.
مسئولیت
سازمان نقشهبرداری کشور بر اساس قانون تاسیس سازمان نقشه برداری کشور و ماده 11 قانون احکام دائمی توسعه کشور، وظیفه راهبری، هماهنگی و نظارت بر کلیه فعالیتهای مرتبط با نقشهبرداری و اطلاعات مکانی و حفظ یکپارچگی آنها را در سطح کشور دارد.
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و سازمان نقشه برداری کشور
- متقاضی دریافت خدمت مکلف است اطلاعات خود را تنها از طریق سامانه منطبق با توضیحات درج شده در شناسنامه خدمت مورد نظر به این دستگاه ارائه نماید، که زمان انجام خدمت، زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت کامل در شناسنامه خدمات در میزخدمت سازمان ذکر شده است.
- بهرهبردار میتواند از کپی آن محصول منحصراً در واحدها و مشاورین زیر مجموعه خود برای اهداف و وظایف اختصاصی بهرهبردار استفاده نماید.
بهرهبردار حق هیچگونه تغییری در مقیاس، اطلاعات ، برگرداندن محصول به فرم یا فرمت های دیگر و همینطور تهیه پلات از اطلاعات و دادههای تحویلی را به دلیل واگذاری به غیر را ندارد؛ ملاک نظر و عمل سازمان نقشه برداری کشور می باشد و تبعات حقوقی آن به عهده متقاضی است. همچنین سازمان نقشه برداری کشور مجاز به پی گیری این امر توسط مراجع ذی صلاح قانونی است. در صورت ضرورت بهره بردار میبایست با مجوز کتبی از سازمان نقشهبرداری کشور تغییرات مورد نظر را اعمال کند.
تبصره 1: سازمان نقشهبرداری کشور به عنوان متولی امور تولید نقشه و اطلاعات مکانی در کشور مالکیت معنوی اطلاعات و دادههای تحویلی را دارد.
تبصره2: حذف برچسب و متن حاوی حقوق قانونی سازمان نقشهبرداری کشور از روی محصول ممنوع میباشد.
- تارنمای سازمان نقشه برداری کشور امکان ثبت و پیگیری نظرسنجی انتقادات، پیشنهادها، شکایات را برای خدمت گیرنده در قالب میز خدمت فراهم نموده است. این تارنما بصورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در دسترس خدمت گیرندگان محترم بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
سازمان متعهد به مفاد قرارداد بوده و در صورت بروز اختلاف در موارد قرارداد، مراتب از طریق ماده حل اختلاف قرارداد قابل پیگیری خواهد بود.
هزینه ها و پرداخت ها
توافقات مربوط به هزینه ها و پرداختها منطبق با اطلاعات ثبت شده در شناسنامه خدمات دریافت خواهد شد .
دوره عملکرد
این توافقنامه سطح خدمت تا زمانی که لیست خدمات توسط سازمان ارائه می شود اعتبار خواهد داشت.
لازم به ذکر است:
- تارنمای سازمان نقشه برداری کشور با آدرس "ncc.gov.ir" امکان ثبت درخواستها و سوالات کاربران گرامی از طریق" تماس با ما" را دارد. در این قسمت شما می توانید بصورت تمام وقت با حوزه های مختلف سازمان و رئیس سازمان ، در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید.
به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
خاتمه توافقنامه
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29/12/1400 و طبق مصوبه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی سازمان نقشه برداری کشور مورخ 28/01/1400 اعتبار دارد. در پایان هر سال یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و مصوب خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.